Skip to main content
Ik heb nu sinds een week simyo en ben me nu al een week aan het ergeren. Mijn Internet loopt steeds vast als hij op 3G staat kan ik helemaal niet op Internet en als hij op h+ staat loopt alles vast.

Heb van alles al geprobeerd mobiel opnieuw opgestart, simkaart er even uitgehaald en weer erin gedaan echt van alles maar niks helpt.

Gister kreeg ik ook een SMS dat ik al 50% van mijn mb's heb verbruikt Uhmm ik heb 2000 mb en kan amper op Internet dat vind ik dus heel knap.

kan iemand me helpen als het nog zo een week doorgaat stap ik over op een andere provider.



Mvg Patty
Hoi Patty030311, welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend dat je telefoon vast loopt op het moment dat je telefoon verbinding maakt met internet. Zo te zien maakt je telefoon wel degelijk verbinding met internet, want je verbruikt op gezette momenten erg veel mb's. Dat je een 50% sms'je hebt ontvangen verbaast me echter wel, want volgens mijn gegevens heb je 500mb verbruikt.



Ik vrees dat je telefoon momenteel bezig is met een update, of ander soort data aan het ophalen is van het netwerk en dat dat het vastlopen van je telefoon verklaart.



Het lijkt mij verstandig om je telefoon even opnieuw in te stellen voor internet. Dit kun je eenvoudig doen door de stappen uit dit topic te volgen.



Nu heb ik voor de zekerheid ook je simkaart opties gereset. Wat jij hiervoor dient te doen is nogmaals je simkaart uit je telefoon te halen voor 15 minuten, terwijl de telefoon uit staat. Heb je een iPhone, doe dan ook een soft reset, door de uit/aan knop en de menu knop tegelijkertijd in te drukken totdat je het Apple logo ziet.



Het installeren van een datameter lijkt me ook geen slecht idee, zodat je precies kunt zien wélke app voor dit verbruik zorgt 🙂.



Wil je me laten weten of deze tips hebben geholpen?

Reageer