Skip to main content
De IPhone 4s geeft aan dat hij wel wifi heeft en ook 3G verbonden is. Ik kan echter niet op internet apps of wat dan ook. Wat kan ik hieraan doen. Aan en uitzetten heb ik al gedaan. Alvast bedankt. Groetjes Wendy
Als je op Mijn Simyo kijkt, staat "Internet op je mobiel in Nederland" AAN?
Wifi heeft 0,000000000 te maken met Mijn Simyo.
Hoi Ik1979,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is lastig zeg! Zeker omdat je in jouw scherm gewoon ziet staan dat je verbonden bent met ons netwerk of met wifi.



Ik heb gelijk het systeem erbij gehaald en zie hier dat je ook contact hebt gehad met mijn collega's via Twitter. Jouw internetoptie is door ons gereset. Na het uit- en aanzetten van jouw telefoon, heeft dit tot de oplossing geleid zie ik. Je kunt weer gebruik maken van 3G :)



Ik begrijp dat wifi nog niet werkt zoals het zou moeten. Hiervoor kan ik je het beste doorverwijzen naar de leverancier van jouw vaste internet. Kijk voor de zekerheid de instellingen op jouw telefoon even na. Daarnaast is het altijd handig om even na te gaan of andere apparaten in huis wel een verbinding kunnen maken met het wifi netwerk. Houd je ons even op de hoogte?



@Scotsman, bedankt voor het meedenken!



@A.Hello-to-you, we doen allemaal ons best om een steentje bij te dragen 🙂 Scotsman geeft zijn advies gebaseerd op het bericht van de klant. Er wordt aangegeven dat er ook geen verbinding met 3G gemaakt kan worden buiten de wifi om. Het is dus zeker van toepassing of de optie aanstaat.



Groetjes,

Angela

Reageer