Skip to main content
Mijn mobiele data kan ik niet gebruiken- sinds ik in Frankrijk ben geweest. Daar werkte deze functie ook niet meer. Ik weet niet of het verband houdt met elkaar...toestel Iphone 5. Mobiele data ' aan'. Maar het werkt niet. Ik ben erg onthand, zou u me kunnen helpen? Vriendelijke groet en bij voorbaat dank! Erna.
Hoi ernakuik,



Goed dat je hier je vraag stelt.



Heb je al geprobeerd om je toestel opnieuw op te starten? Dit wil nogal eens helpen om de verbinding te herstellen.



Laat je even weten of het gelukt is?
Hoi Franswon, ja alles geprobeerd en inmiddels simyo gesproken; een nieuwe simkaart is onderweg; laatste middel om te proberen. Probeer nu mijn contacten op de iphone zelf te importeren, ik hoop dat dit gaat lukken. Dank voor je tip! Groet, Erna.
Nou ja zeg, na een softwareupdate doen de mobiele data het ineens weer! Hartstikke blij!
Gelukkig dat het nu weer werkt! Veel plezier met je internet van Simyo.
Hoi Ernakuik,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat een achtbaanritje is dit topic! 😃 Eerst geen internet, toen een nieuwe simkaart, en nu (na een software update) toch wel internet! Haha, fijn dat het uiteindelijk opgelost is. Ik zie overigens ook dat je optie voor 'Internetten op je mobiel in het buitenland' uit staat. Dat is waarom het niet werkte in het buitenland. Als jij inlogt op Mijn Simyo en gaat naar Instellingen > Netwerkinstellingen, dan zie je die functie daar staan. Je kunt 'm dan ook aanvinken!



Laat je me weten of het zo lukt?



@ Franswon: Dank voor de reacties!



Groetjes,

Jihane
Ik had gisteren hetzelfde probleem. Internet deed het niet en alleen noodoproep mogelijk.

Heb mij opnieuw handmatig aangemeld bij het KPN netwerk.

Dit heeft geholpen.
Hoi GeaS,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je even komt mededelen wat de oplossing voor jou bleek te zijn! Dat is heel attent van je 😃



Laat je 't weten als ik iets voor jou kan betekenen?



Groetjes,

Jihane

Reageer