Skip to main content
Hallo,



De laatste 2 dagen is mijn internet verbinding erg slecht onderweg. Dit probleem heb ik in Utrecht, Den Bosch en zo'n beetje alles wat er tussen ligt gehad. Ook thuis werkt het slecht (5296LT).



Kunnen jullie hier iets aan doen misschien?😕



Groetjes Dirk
Gaat dit om 3G of 4G? Al zou dat niet moeten uitmaken daar in de randstad.

Heb je dit plotseling of al de hele tijd? Heb je dit ook met een ander toestel? (Ik weet het standaard vragen maar altijd het een en ander uitsluiten hè)
Het gaat om de 3G internetverbinding, op het moment werkt het internet weer dus ik heb het niet kunnen testen op een andere telefoon.

Maar als het zo blijft werken ben ik heel tevreden:o
Dirk1 gelukkig.... we duimen met je mee dat het zo blijft.

Morgenochtend proef op de som!!!

http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/a040.gif
Hoi Dirk1,



Welkom op het forum! En wat een goed nieuws dat internet weer werkt:)



Ik heb het topic verplaatst naar het 'internet' subforum. Zo houden we het forum lekker overzichtelijk.



Ook heb ik je aansluiting nog even nagekeken maar ik kan niets vreemds ontdekken. Wel zie ik dat je van 26 t/m 29 november minder internetverbruik hebt gehad. Bij een slechtere internetverbinding is de oplossing vaak even je toestel opnieuw starten, zodat je telefoon en de simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk.



Heel erg bedankt dat je nog even liet weten dat alles weer OK is:) Heb je nog iets speciaals gedaan om het op te lossen?

Reageer