Skip to main content
Ik heb mijn bundel aangepast zodat ik 3G erbij heb.

Maar nu is de nieuwe maand begonnen en heb ik nog steeds geen 3G ik heb mijn telefoon al op nieuw aan en uit gezet, instellingen staan allemaal goed en aan. Dat APN staat ook goed gesteld.

Wat moet ik nu doen ? Ik heb betaald voor internet
Voor alle duidelijkheid: je had altijd al 3G, het al dan niet hebben van een bundel maakt daarbij niets uit. Als jouw mobiel internet het niet doet, moet je allereerst even controleren of de Mobiel Internet optie aan staat op Mijn Simyo.
Jaa heb ik al aangezet dat heb ik er bij gezet
Hoi Chantalbel,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je internet het niet doet! Ik zie terug dat jij wel inderdaad een internetbundel hebt: maar liefst 2000 MB! Daar wil je wel gebruik van kunnen maken. Je gaf aan dat de optie 'Internet op je mobiel' al aan stond, en dit klopt! Vanuit onze kant zou je dus gewoon moeten kunnen internetten. Omdat dit duidelijk dus nog niet kan, heb ik een reset uitgevoerd op je internetoptie. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk kun je dan wel het web op!



Mocht het dan nog steeds niet werken, dan raad ik je aan om je telefooninstellingen nog eens door te nemen. Dit kun je het beste doen met behulp van onze handige Toestelhulp tool. Je klikt dan op jouw eigen telefoon, en vervolgens op 'Internet'. Met handige, visuele instructies word je vlotjes door het proces geleid. Laat je me weten of het hiermee lukt?



Als het dan nog steeds niet lukken wilt, dan kun je het beste jouw simkaart in een ander toestel plaatsen en andersom. Op die manier kun je het beste peilen waar het probleem zich precies bevindt.



Hou je me op de hoogte?



@ Scotsman: Dank voor je input!



Groetjes,

Jihane
Hij doet het super fijn!!
Hoi Chantalbel,



Dat is fijn om te zien 🙂 Goed dat het weer werkt en super dat je het nog aan ons komt doorgeven! Als je nog vragen hebt, dan zien we je graag terug op het forum.



Groetjes,

Angela

Reageer