.

Beantwoord

Mijn bundel is nu al op. Hou komt dat en kan ik MB's bijkopen?

  • 22 December 2014
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Ik ben in 7 minuten tijd van de helft van mijn internetbundel naar dik over mijn internetbundel gegaan. Ik snap zelf niet hoe dit kwam want volgens mij heb ik in die tijd niet op mijn telefoon gezeten. Nu heb ik gelezen dat jullie niet precies kunnen zien wat ik gedaan heb. Nu zijn we nog niet de maand uit en zou ik willen vragen of je binnen de maand je internetbundel nog kunt veranderen of nog bij kunnen kopen. Normaal ga ik nooit buiten mijn bundel dus dit vond ik zeer raar en ook nog redelijk vroeg. 
icon

Beste antwoord door MartijnR 23 December 2014, 09:04

Bekijk originele reactie

3 reacties

Helaas gedurende maand aanpassen gaat niet. Heb zelfde gehad. Om kosten te besparen op mijsimyo internet uitzetten
Reputatie 3
Badge +9
Beste RianneJ,

Wegens privacy redenen kan een telecom provider nooit zien welke data waar naar toe gaat. Laat staan welke app in jou telefoon verantwoordelijk is voor het versturen van deze data. 

Het is niet mogelijk om data bij te kopen als je er doorheen bent. Je kan om kosten te voorkomen je internet uit zetten op je Simyo pagina, of een app installeren die zelf je data blokkeerd bij een bepaald quota. 

Mocht je toch je bundel willen wijzigen (om hetzelfde in de toekomst te voorkomen) dan kan dat maandelijks voor de 25e. Deze wijziging gaat dan op de 1e van de maand daarna in. Je kunt maar een keer per maand wijzigen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi RianneJ,

Welkom op ons forum, wel voor een vervelende kwestie helaas:(

Ik heb het topic verplaatst naar het subforum internet, houden we het lekker overzichtelijk.

Wat Harrie.peters en Martijn® aangeven klopt volledig. Het is niet mogelijk om tijdens de lopende maand MB's bij te kopen. Het wordt de rest van de maand even behappen en gebruik maken van Wi-Fi.;)

Ook klopt het dat wij niet kunnen zien wat er in jouw toestel voor dit verbruik heeft gezorgd. Je kunt hier zelf wel meer inzicht in krijgen. Op onze website vind je daar hier en hier artikelen over die je de mogelijkheid geven om je verbruik inzichtelijk te maken.

Zo heb je hopelijk de tools die je zoekt, en kun je zien of het verstandig is je bundel iets op te hogen voor de volgende maand. Of kun je er voor zorgen dat je volgende maand binnen deze bundel blijft;)

Is je vraag zo beantwoord?

@Harrie.peters en Martijn®, dank voor de hulp en het meedenken.:D

Reageer