Skip to main content
Hallo,



Ik heb al sinds afgelopen woensdag dat mijn telefoon geen verbinding maakt met het internet (buiten de WiFi om dan). Als ik dit eerder had, werkte het om mijn telefoon uit en aan te zetten, maar dat werkt nu niet. Ik heb ook mijn internetinstellingen gecontroleerd, maar kan niet ontdekken waar het fout is gegaan. Kan iemand me helpen?
Hoi Sand,



Welkom terug op het forum :)



Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is dat je internet niet meer werkt! Daarom heb ik je internetinstellingen meteen een reset gegeven. Hiermee wordt je internetverbinding opnieuw ingesteld. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk werkt je internet daarna wel.



Als dit niet werkt, wil je dan handmatig het KPN netwerk selecteren? Dit kun je doen in de instellingen van je telefoon. Ook raad ik je in dit geval aan om de APN instellingen van je telefoon even goed door te lopen met behulp van onze toestelhulp.



Laat je weten of je internet weer werkt?



Groetjes,

Samantha
Hoi Samantha,



Ik heb inmiddels ook een andere vraag gesteld omdat ik er achter kwam dat ik ook niet meer kan bellen. Het blijkt dat mijn simkaart is geblokkeerd voor uitgaand verkeer. Er staat dat dit kan door te weinig beltegoed, maar er staat bijna 10 euro op en hij waardeert automatisch op. Kan je me hier ook mee helpen?



Groetjes, Sandra
Hoi Sand,



Je andere vraag is al beantwoord (en opgelost)! Klik hier om naar dat topic te gaan.



Heb je verder nog vragen voor mij?



Groetjes,

Caspar

Reageer