Skip to main content
ik heb sinds 3 weken een samsung galaxy core gekocht met een simyo sim only abbonement. Dit abbonement heb ik ook nog maar 3 weken, maar sinds een week krijg ik soms als ik op straat ben, waar dus geen wifi beschikbaar is, de melding; 'Geselecteerd netwerk (NL KPN) niet beschikbaar' en hierdoor heb ik dus geen internet verbinding meer. Aangezien mijn mobiel gloednieuw is kan het hier niet aan liggen en heb ik het idee dat het aan mijn simkaart instellingen ligt. Dus de vraag is: Wat moet ik doen? Ik heb al de andere topics hierover al gelezen en alle tips daarvan al uitgevoerd, dus telefoon uitzetten heb ik al gedaan, simkaart verwisselen etc.... 
ik heb sinds 3 weken een samsung galaxy core gekocht met een simyo sim only abbonement. Dit abbonement heb ik ook nog maar 3 weken, maar sinds een week krijg ik soms als ik op straat ben, waar dus geen wifi beschikbaar is, de melding; 'Geselecteerd netwerk (NL KPN) niet beschikbaar' en hierdoor heb ik dus geen internet verbinding meer. Aangezien mijn mobiel gloednieuw is kan het hier niet aan liggen en heb ik het idee dat het aan mijn simkaart instellingen ligt. Dus de vraag is: Wat moet ik doen? Ik heb al de andere topics hierover al gelezen en alle tips daarvan al uitgevoerd, dus telefoon uitzetten heb ik al gedaan, simkaart verwisselen etc.... 



Hoi jan=deman,



Op welke postcode heb je dit? Dan kan ik voor je nagaan of er op die locatie iets aan de hand is met het netwerk. Je toestel geeft met de melding aan dat deze het KPN netwerk op dat moment niet kan vinden. Wellicht zijn er werkzaamheden, dus dat ga ik graag voor je na.



Laat je het even weten?



Groetjes,

Charlene
Ik krijg deze melding in het winkelcentrum van den haag en in de buurt daarvan.
Er staat vast een instelling niet goed. Als er iets langdurig mis zou zijn met het KPN netwerk in het centrum van Den Haag, dan vermoed ik dat een paar duizend andere gebruikers van het KPN netwerk dit gemeld zouden hebben. Verder is het zo dat ook gloednieuwe apparaten wel eens niet helemaal perfekt werken.... :rolleyes:

Sorry, een oplossing kan ik niet aandragen behalve dan dat er misschien iemand is die de correcte instellingen voor jouw toestal weet.
Hoi jan=deman,



Heb je nu handmatig het KPN netwerk geselecteerd? Of zoekt je toestel automatisch naar een netwerk?



Groetjes, Charlene

Reageer