Skip to main content
goede morgen mensen..



ik heb net weer 15 min in de wachtlijn gehangen en het enige wat ze konden doen was het probleem 'doorgeven aan de desbetreffende afdeling' en dan zou het volgende week aangepakt worden. oO



ik heb het abo internet vaak en heb sinds meerdere dagen 977 mb resterend. dat kan NIET. want ik zit elke dag op internet en ik gebruik zelfd mijn iphone als hotspot voor mijn laptop.



erg irritant dan als ik niet kan zien hoeveel ik verbruik.

er staat wel altijd een nieuw datum plus een nieuwe tijd waarop het schijnbaar aangepast is, maar er verandert niets aan de mb's en dat kan serieus niet.







heeft iemand ervaring daarme?! ik kijk geen films of zo. ik zit op facebook gmail, google.. niet konstant, maar wel zo vaak dat er iets aan de mb's zou moeten veranderen.





mvg flora
Welkom op het forum floor,



Helaas is dit probleem niet direct op te lossen. Je betaalt deze maand voor de internet bundel Vaak, maar ontvangt meer mb's. Uiteindelijk haal je hier dus voordeel uit. Dit probleem zou vanaf volgende maand moeten zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex
ik snap het niet sorry.

ik heb mijn bundel optijd aangepast dus ik zou gewoon het normale aantal mb's voor het normale bedrag moeten hebben.

ik wil geen voordeel 🙂 ik wil alleen weten hoeveel ik verbruik. krijg ik uiteindleijk eind van de maand dan het bedrag wat boven mijn bundel ging tegoed, ivm het niet kunnen bijhouden? ik heb echt GEEN idee hoeveel ik verbruik.

en ik snap ook niet wat het probleem is dat het deze maand niet werkt.. ik had eerst internet altijd, en heb het rond 22 juli verandert in vaak. tijd genoeg dus voor simyo om alles om te zetten toch? staat er ook bij, tot 4 dagen voor eind van de maand.



😕
Welkom op het forum floor,



Helaas is dit probleem niet direct op te lossen. Je betaalt deze maand voor de internet bundel Vaak, maar ontvangt meer mb's. Uiteindelijk haal je hier dus voordeel uit. Dit probleem zou vanaf volgende maand moeten zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex





ik snap het niet sorry.

ik heb mijn bundel optijd aangepast dus ik zou gewoon het normale aantal mb's voor het normale bedrag moeten hebben.

ik wil geen voordeel  ik wil alleen weten hoeveel ik verbruik. krijg ik uiteindleijk eind van de maand dan het bedrag wat boven mijn bundel ging tegoed, ivm het niet kunnen bijhouden? ik heb echt GEEN idee hoeveel ik verbruik.

en ik snap ook niet wat het probleem is dat het deze maand niet werkt.. ik had eerst internet altijd, en heb het rond 22 juli verandert in vaak. tijd genoeg dus voor simyo om alles om te zetten toch? staat er ook bij, tot 4 dagen voor eind van de maand.
Hoi floor,



Het klopt dat je op tijd was met het aanpassen. Het gaat hier puur om een technische issue waar we mee kampen. Je betaalt uiteraard gewoon de prijs voor de internet bundel Vaak (9,99). Helaas kun je vanwege dit probleem niet inzien hoeveel mb je over hebt. Mochten er hierdoor verbruikskosten ontstaan wil ik je vragen contact met ons op te nemen. Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex

Reageer