Skip to main content
Hoi,

Ik had een vraagje.

Mijn Mb's zijn al 2 dagen niet bijgewerkt en dit is dus zo al vaker.

Hoe komt dat?

Groetjes



Joyce Rijk
2 dagen is eigelijk te lang vindt ik persoonlijk. Het kan ook zijn dat er geen verbruik is geweest. Want dan blijft de laatste datum staan.
Hoi joycerijk, welkom op het Simyo forum!



Ik zie dat je verbruik al is bijgewerkt tot 5 december, 8 uur 's morgens.



Op zich zou er maar een paar uur tussen je verbruik en de update op Mijn Simyo en de app moeten zitten, maar helaas gebeurt het af en toe dat het iets langer duurt. 2 dagen komt eigenlijk nooit voor.



Martijn®️, dank voor het meedenken!
Deze week bemerkte ik ook een duidelijke langere vertraging als normaal in het bijwerken van mijn verbruik.
Oke, het is al bijgewerkt! wel heel erg bedankt!:o
Oke, het is al bijgewerkt! wel heel erg bedankt!:o



Hoi joycerijk,



Graag gedaan namens Ernst! 🙂
Deze week bemerkte ik ook een duidelijke langere vertraging als normaal in het bijwerken van mijn verbruik.



Hoi RicoK,



Ervaar je dit nog steeds zo?
Vandaag merkte ik ook een duidelijke langere vertraging als normaal in het bijwerken van mijn verbruik. Al 20 uur niet bijgewerkt. Ik zat voorheen bij Hi en daar werd mij verbruikt binnen 1 uur bijgewerkt. Ik had nooit oververbruikt. Ik vrees hier het ergste. Daarom sluit ik mijn dataverbruik en maak ik het pas aan als ik op internet moet. Ik ben alleen niet meer zo snel bereikbaar via wattsapp. Ik heb dit al een week gevolg en heb foto's gemaakt van de stand om die te vergelijken.



Ik hoop niet dat hier de moto geldt "goedkoop is duurkoop".



Ik hoop dat ik langere tijd bij jullie mag blijven. Overigens vind ik een maand abonnement prima.



Kan er iets gedaan worden aan het bijwerken zodat ik aan mensen kan vertellen hoe goed jullie zijn. Mond op mond reclame werkt nog steeds.



Iedereen in mijn omgeving zit met smart te wachten op mijn ervaring.:D
Vandaag merkte ik ook een duidelijke langere vertraging als normaal in het bijwerken van mijn verbruik. Al 20 uur niet bijgewerkt. Ik zat voorheen bij Hi en daar werd mij verbruikt binnen 1 uur bijgewerkt. Ik had nooit oververbruikt. Ik vrees hier het ergste. Daarom sluit ik mijn dataverbruik en maak ik het pas aan als ik op internet moet. Ik ben alleen niet meer zo snel bereikbaar via wattsapp. Ik heb dit al een week gevolg en heb foto's gemaakt van de stand om die te vergelijken.



Ik hoop niet dat hier de moto geldt "goedkoop is duurkoop".



Ik hoop dat ik langere tijd bij jullie mag blijven. Overigens vind ik een maand abonnement prima.



Kan er iets gedaan worden aan het bijwerken zodat ik aan mensen kan vertellen hoe goed jullie zijn. Mond op mond reclame werkt nog steeds.



Iedereen in mijn omgeving zit met smart te wachten op mijn ervaring.:D






Hoi Christine22, welkom bij Simyo en welkom op het forum :)



Bij Simyo is de vertraging altijd wel wat langer dan bij Hi, meestal een paar uur.

Ténzij je niets verbruikt. Dan wordt het verbruik ook niet bijgewerkt en blijft het tijdstip van je laatste verbruik staan.



Als ik zo in jouw gegevens kijk, lijkt mij dit het geval; tussen 06-01 om 19.23u en 07-01 om 18.38u is er geen verbruik geregistreerd 😮
Hi Ernst,



Bedankt voor je uitleg. Ik zie dat ik alleen dan op de laatste dag van de mnd geen internet moet gebruiken om mijn kosten onder controle te houden. Als ik tevreden ben stap ik naar een jaar abonnement.🆒
Hi Ernst,



Bedankt voor je uitleg. Ik zie dat ik alleen dan op de laatste dag van de mnd geen internet moet gebruiken om mijn kosten onder controle te houden. Als ik tevreden ben stap ik naar een jaar abonnement.🆒




Dus einde van de maand stap je over naar een jaar abonnement 🙂?

Reageer