Skip to main content
Ik heb een bundel van 4000mb en deze maand is dat te kort. Nu heb ik enkele dagen 2 maal 500 mb bijgekocht en nu ik 4000 mb heb verbruikt krijg ik steeds een melding dat ik buiten mijn bundel mb's verbruik ondanks ik op mijn symio gewoon nog 1000 mb als extra aangekocht zie staan. En dat is heel verwarrend. Hoe kan dat ???
Goede morgen marbico,



Welkom op het Simyo Forum!



Ik denk dat de verwerking wat achter loopt, het is ook nog een nieuw onderdeel bij Simyo, ik zou me maar geen zorgen maken, je hebt de MB's gekocht en betaald dus op de factuur zal rekening gehouden worden met 5000 MB tegoed.

Een moderator zal dit nog wel bevestigen.
Hoi marbico, welkom op het Simyo forum 🙂!



Laat ik je allereerst maar weten dat je inderdaad gewoon nog ongeveer 1000 MB over hebt.



Zo te zien heb je het sms'je wel terecht ontvangen. Dit is namelijk het sms'je die je ontvangt omdat je 4000 MB bundel nu op is. Je 'basis' bundel. In dit geval zorgt de inhoud van het sms'je voor verwarring. Daarin staat dat je nu internet verbruikt, zonder een bundel. Dit is dezelfde tekst die we stuurde, voordat klanten de mogelijkheid hadden om een extra internetbundel aan te schaffen. Deze tekst kunnen we maar één keer per maand wijzigen en dat hebben we nu ook gedaan. Helaas heb jij dus nog het oude sms'je gekregen, waarvoor excuses.



Heb ik je zo duidelijk uitgelegd hoe het komt?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je geruststellende woorden franswon!
Oke. Bedankt voor de snelle reactie. Durf nu weer het internet op !
Graag gedaan, marbico! Internetze!

Reageer