Skip to main content
Afgelopen maand voor het eerst over m'n MB bundel heen gegaan en voor deze maand al ruim de helft verbruikt terwijl ik, voor zover ik weet, niet anders met m'n telefoon ben omgegaan dan voorheen. Toen hield ik altijd ruim MB over aan 't eind vd maand. Hoe kan dit?
Heb je een datameter misschien app op je telefoon.

Simyo heeft geen handrem, lees plafond.

Voor anderen is niet te zeggen wat er gebeurt is behalve de bundel is niet groot genoeg......
Hoi Buuf63,



Welkom op het forum.



Je hebt een internetbundel van 200 MB. In april ben je zo'n 5 MB extra verbruikt.



Wij hebben geen inzicht hoe het internet verbruikt is. We mogen alleen bijhouden wanneer je verbinding hebt gemaakt met het netwerk. Je ontvangt een sms-bericht als je op de helft van je internetbundel zit. Een tweede bericht wordt verstuurd al je bundel volledig verbruikt is. Heb je de sms'jes niet ontvangen?



Bij de meeste telefoon kan je zelf nagaan waar het verbruik ervoor is geweest. Tips hierover vind je in onze blog "Krijg inzicht in het datagebruik van je apps".
thnx Ali, ik ga kijken op de blog.
Hoi Buuf63,



Goed dat je deze blog gaat doornemen 😳 Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik het graag.



We zijn hier om je te helpen 🙂

Reageer