Skip to main content
Ik wil graag MB buiten mijn bundel bijkopen. Als ik dit selecteer dan wordt er gevraagd: kies het aantal MB's om bij te kopen. Waar en hoe moet ik iets invullen? Het lijkt alsof ik niets kan selecteren.



Daarnaast valt mij op bij het checken van mijn MB-verbruik dat hier vaak tijden tussen staan dat ik mijn telefoon niet gebruik ('s nachts). Hoe kan dit?
Als je op de pagina bent waar je MB's kunt bij kopen moet je zien wat je op het plaatje ziet. Druk op de button waar de pijl naar wijst en dan MB's bijkopen.





Wat betreft verbruik in de nacht uren. Als het internet op je mobiel aanstaat verbruikt de telefoon ook data als je slaapt. De telefoons van tegenwoordig zijn gewoon mini computers waar ook mee gebeld kan worden en die altijd maar verbonden willen zijn met het Internet.
Bedankt voor je reactie!

MB's bijkopen is inmiddels gelukt. Ik dacht dat je ook minder MB's kon kopen, maar blijkbaar kan je alleen het hele pakket.
Hoi FrevD,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat goed om te zien dat je al geholpen bent door Raytje 🙂 (Bedankt hiervoor) Hij heeft hier het juiste antwoord en om deze reden heb ik zijn bericht ook gemarkeerd!



Zoals je hebt kunnen zien, kun je inderdaad niet zelf kiezen voor het aantal MB's wat je bijkoopt. Je kunt alleen 500MB voor €5 bijkopen. Heb je hier niet genoeg aan? Dan kun je de bundel nog een keer aanzetten. Je hebt dan nogmaals 500MB extra. De bundel verloopt aan het einde van de maand weer. Als je dus MB's overhoudt, zullen deze vervallen. Houd je hier rekening mee?



Raytje heeft ook al goed uitgelegd dat jouw telefoon ook 's nachts een connectie kan maken. Je kunt het zo gek niet bedenken of jouw telefoon is ermee bezig. Denk hierbij aan updates, het binnen halen van e-mails of WhatsApp berichten of allerlei andere systeem synchronisaties. Wil je dit voorkomen? Dan kun je ervoor kiezen om de mobiele data uit te zetten voordat je gaat slapen. Je kunt je telefoon ook op de vliegtuigstand zetten. Op die manier komt er helemaal niets binnen op je telefoon.



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Via deze wel wil ik je gelijk een knallend uiteinde wensen en een mooi 2016 :$



Groetjes,

Angela

Reageer