Skip to main content
Hallo,



Heb normaal geen probleem om mijn mail te versturen. Maar vandaag lukt het niet. Instellingen gecontroleerd.



Server uitgaande mail staat ingesteld op:

Smtp.kpnplanet.nl



Wie oh wie heeft een tip?





Gr. Pascal
Om welk toestel gaat het?
Samsung galaxy s4
Er zijn een paar dingen die kunnen spelen. De (misschien) aanwezige virusscanner scant te streng, misschien iets veranderd in instellingen.

Wanneer je die even verwijderd kun je zien wat gebeurt.



Misschien een kleine bug.

Account verwijderen, cache legen en gegevens verwijderen in applicatiebeheer.

Daarna opnieuw instellen.
Heb van alles geprobeerd maar helaas zonder positief resultaat.



Mail account verwijderd en weer opnieuw ingesteld.
En?:?
Geen positief resultaat helaas.................
Nog een poging....opnieuw instellen maar bij verzenden ... inloggen verplicht uitvinken.
Had ik al geprobeerd.
Hoi Pascal1970, welkom op ons forum!



Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor de late reactie. We proberen altijd binnen 1 werkdag te reageren, maar helaas is dit niet gelukt.

Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic verplaats naar het subforum Internet.



Simyo heeft geen eigen mailservers. Dat komt omdat we niet voorzien in e-mailadressen. Als het niet lukt om e-mails te versturen kunnen we enkel tips geven zoals Friesian doet. Dank daarvoor.

Ook kunnen we je verwijzen naar je mailprovider. KPN in dit geval.



Het kan zijn dat je probleem inmiddels al is opgelost. In dat geval lees ik graag hoe dat is bewerkstelligd 😉

Reageer