Skip to main content
Ik probeer een tweede mailaccount op mijn Fairphone (Android) te zetten, maar loop vast bij het instellen van de uitgaande server. Yahoo mail heb ik probleemloos geinstalleerd, dit is een mailaccount bij een betaalde provider. Ik vind op jullie site geen instructies voor de Fairphone, kunnen jullie die mij geven? Of moet ik bij mijn provider zijn voor raad?
Hoi ireneirene, welkom op het forum van Simyo! :)



Doorgaans heb je de uitgaande server nodig van je e-mailprovider. Geeft je e-mailprovider aan dat je de uitgaande server (smtp) nodig hebt van je ons, dan kan je de volgende server gebruiken: mail.kpnmail.nl met uitgaande poort: 25.



Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Hoi Kim, dankjewel voor de tip, helaas krijg ik dezelfde foutmelding als die ik kreeg toen ik de smtp van mijn provider gebruikte: Verificatiemethoden worden niet ondersteund door de server. Weet jij wat dat betekent?
Hoi ireneirene,



Dat is jammer 😞 Wij kunnen je daar helaas niet verder mee helpen. Ik raad je aan om contact op te nemen met je e-mailprovider voor de juiste instellingen. Als dat niet helpt zou je nog contact kunnen opnemen met de leverancier van je telefoon.



Misschien zijn er nog gebruikers op het forum die een handige tip hebben?
Bedankt Dries, ik ga het bij de provider proberen! groeten Irene
Hi ireneirene,



Laat je weten of het je lukt?



Hoe bevalt de Fairphone je trouwens?

We hebben er eind vorig jaar een Facebook post aan gewijd, dus ben benieuwd naar je bevindingen!

Reageer