.

Beantwoord

maandbundel aangevraagd

  • 17 August 2012
  • 4 reacties
  • 425 Bekeken

Na de dagbundel uitgeprobeerd te hebben, heb ik vandaag de maandbundel aangevraagd
Dit is inmiddels anderhalf uur geleden, maar ik kan nog steeds niet het internet op.
Moet ik wachten tot na het weekend?

Alvast vriendelijk bedankt voor uw antwoord.

Jeannette
icon

Beste antwoord door Natascha 18 August 2012, 09:15

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Beste Jeannette,

Graag verneem ik van welk toestel je gebruik maakt zodat ik je de juiste instellingen kan versturen voor het internet.
Beste Jeannette,

Graag verneem ik van welk toestel je gebruik maakt zodat ik je de juiste instellingen kan versturen voor het internet.


Hoi Natascha,

Mijn toestel is een Nokia Asha 300

Groetjes, Jeannette
Het probleem is inmiddels opgelost, na het opnieuw opstarten van m'n telefoon.
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te horen dat het is opgelost Jeannette. Bedankt voor het melden.

Groetjes,

Alex

Reageer