Skip to main content
Hallo,



helaas moet ik mijn ongenoegen uitspreken over jullie service de laatste tijd,



meestal kan ik pas een dag NADAT de maandbundel verloopt een nieuwe activeren.

dat is al ongemakkelijk maar geen ramp.



maar nu gebeurd vandaag het volgende, blijkbaar zit ik door mijn bundel heen. je zou verwachten dat je een bericht krijgt,.

en dat internet word geblokkeerd zodra je beltegoed op is...



nee tot mijn grote verbazing moet ik constateren dat mijn bundel op is en ik ineens een beltegoed tekort heb van 21,89 euro!!!!!!!!!!!!!!!???

puur door het verbruik van internet blijkbaar..



hoor ik geen waarschuwing te krijgen als me maandbundel is verlopen?



en hoort mijn internet er niet mee te stoppen indien mijn beltegoed op is???



nu zit ik mooi met de gebakken peren.



en bedankt simyo.......
Heb je zelf dan geen idee wat je verbruik is?

Zijn diverse apps voor die dat nauwkeurig aangeven.



Dus die gebakken peren heb je aan jezelf te danken!
sterker nog, ik heb gister nog gekeken, toen had ik nog 6 MB volgens de pagina..

dus ik wist ff zuinig aandoen, en anders kapt internet er wel mee als me BTG op is... (niet dus. terwijl dat wel zo hoort te zijn)

niet wetende dat die 6mb waarschijnlijk allang vervlogen was maar op de site nog niet aangepast... want na 12 uur was dat INEENS -22!!
en 22 mb met 5 keer facebook laden lijkt mij stug!
Hoi Webbieweb,



Ik zie in het systeem dat je bundel hebt verbruik. Het is niet mogelijk voor mij om in te zien waar het verbruik vandaan.

Je hebt een maandbundel voor 200MB wanneer de MB's op zijn gaat het verbruik van je beltegoed af. Je kan de optie 'Internet op je mobiel/MMS' uitzetten dan kan je geen gebruik maken van het internet zonder WIFI.
hallo Natascha,



Dat begrijp ik, mijn punt is dan ook Waarom krijg je geen melding als je door je maandbundel heen gaat?



Waarom springt je maandbundel op de site ineens van 6 MB naar  -24 mb op zondag na 00:00



en vooral waarom verbreekt de internetverbinding NIET als je beltegoed op is?  dat hoort namelijk wel te gebeuren.

dat heeft hij altijd gedaan.. zodra beltegoed op is, stopt internet ook, of je  maandbundel  nou op is of niet.

maar nee, nu kreeg ik ineens een negatief beltegoed saldo om 00:00 snachts van -24 euro, terwijl ik thuis gewoon op de wifi zit.

ben er dus eerder in het weekend al doorheen gegaan. en was dit alles niet gebeurd als A de site gewoon up to date bleef en ik dus kon zin dat me bundel op was. en B de verbinding werd verbroken zodra mijn beltegoed onder de 0 kwam.
Hoi Webbieweb,



Ik zie in het systeem dat je bundel hebt verbruik. Het is niet mogelijk voor mij om in te zien waar het verbruik vandaan.

Je hebt een maandbundel voor 200MB wanneer de MB's op zijn gaat het verbruik van je beltegoed af. Je kan de optie 'Internet op je mobiel/MMS' uitzetten dan kan je geen gebruik maken van het internet zonder WIFI.





hallo Natascha,



Dat begrijp ik, mijn punt is dan ook Waarom krijg je geen melding als je door je maandbundel heen gaat?



Waarom springt je maandbundel op de site ineens van 6 MB naar  -24 mb op zondag na 00:00



en vooral waarom verbreekt de internetverbinding NIET als je beltegoed op is?  dat hoort namelijk wel te gebeuren.

dat heeft hij altijd gedaan.. zodra beltegoed op is, stopt internet ook, of je  maandbundel  nou op is of niet.

maar nee, nu kreeg ik ineens een negatief beltegoed saldo om 00:00 snachts van -24 euro, terwijl ik thuis gewoon op de wifi zit.

ben er dus eerder in het weekend al doorheen gegaan. en was dit alles niet gebeurd als A de site gewoon up to date bleef en ik dus kon zin dat me bundel op was. en B de verbinding werd verbroken zodra mijn beltegoed onder de 0 kwam.
Hoi Webbieweb,



Je verbruik bij Simyo wordt met een vertraging verwerkt, waardoor het mogelijk is om in een negatief belsaldo terecht te komen.



Op het moment dat je WiFi signaal minder sterk is, springt internet automatisch naar het mobiel netwerk.

Reageer