.

Beantwoord

lowcall klant en internet

  • 20 August 2013
  • 1 reactie
  • 464 Bekeken

Ik ben nog een lowcall-klant en wil graag internet. Hoe regel ik dat?
icon

Beste antwoord door Ernst 21 August 2013, 13:38

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hey Janben, welkom op het Simyo forum!

Je kunt als oud Lowcall klant gebruik maken van internet. Door de optie 'internet op je mobiel' aan te zetten, en eventueel je toestel in te stellen voor internetgebruik, kun je internetten.

Echter(!), dit is dan tegen het Pay-as-you-go tarief van €0,10 per 100 kb.

Als je met een bundel wilt internetten, kun je als je wilt overstappen naar sim only. Je doet dan een gewone bestelling op https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen en vult bij stap 2: nummerbehoud de gevraagde gegevens in.

Krijg je tijdens het invullen van de nummerbehoudaanvraag krijg je een foutmelding dat het te behouden nummer reeds een Simyo-nummer betreft? Verander het te behouden nummer in 0612345678. Tevens dien je dan de oude provider te wijzigen in KPN/Hi in plaats van Simyo. Hiermee kan je de aanvraag voltooien.

Om ervoor te zorgen dat je nummer goed wordt overgezet, vragen wij je een e-mail te sturen naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email], onder vermelding van het nieuwe tijdelijke nummer en je correcte te behouden telefoonnummer.

Reageer