Skip to main content
beste, afgelopen week is mijn abbonement ingegaan. Ik zou tot en met 1 juli 200 MBkrijgen aan internet. Echter is al mijn internet nu al op. heel vreemd, want ik heb maar enkele keer gebruik gemaakt van whatsapp..

Nu is mijn vraag kun je internet "uit" zetten zodat ik geen internet verbruik buiten mijn bundel, maar wel gebruik kan maken van wifi?

hoop op een spoedige reactie, alvast bedankt!
Alleen als je nieuwe abonnement op de 1e van de maand ingaat, krijg je de volledige 200MB. Gaat je abonnement later in, dan word je toekenning voor die eerste maand evenredig gekort. Vanaf de daaropvolgende maand krijg je wel de volledige 200MB. Hoewel, het schijnt momenteel voor te komen dat mensen in dergelijke situaties toch de volledige hoeveelheid MBs voor maand 1 krijgen. Of dat bij jou ook zo is weet ik niet.



Het is niet mogelijk om selectief internet verbruik buiten je bundel uit te zetten, als je bundel op is dan blijft je internet altijd beschikbaar, alleen wel tegen het normale tarief. Wat wel kan is internet op je mobiel uitzetten op Mijn Simyo, maar dan houdt het mobiele internet helemaal op, ook al heb je nog ongebruikte MBs in je bundel. Dit uitzetten op Mijn Simyo heeft geen invloed op internet via WiFi want dat gaat helemaal buiten Simyo om.
Hoi singe, welkom op het Simyo forum!



Om geen gebruik meer te maken van het mobiele netwerk kun je, zoals Scotsman terecht aangeeft (dank je!), de optie 'Internet op je mobiel' uitzetten 🙂

Reageer