Skip to main content
Graag wil ik weten of je een sms krijgt wanneer je internet bundel op is of dat je internet gewoon wordt gestopt dan. Dit vraag ik omdat ik al bij andere providers veel kosten heb gemaakt omdat ik geen herinnering kreeg! ik wil alleen internet voor mijn whatsapp. Maar buiten op de achtergrond draait toch internet wat ik ook doe! Hoe blijf ik gewoon maandelijks binnen mijn 200 mb.

Dank je wel
Hoi jennifer007, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Internet. Op deze manier kunnen andere forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden.



Goede vraag stel je hier 🙂 Als je internetbundel 50 % en 100 % is verbruikt, dan ontvang je een sms van Simyo. Je kunt in je toestel het een en ander instellen. Een mogelijkheid is om bijvoorbeeld updates alleen plaats te laten vinden via Wifi. Ook kun je instellen welke apps op de achtergrond gegevens mogen bijwerken. Het is afhankelijk van je toestel, waar je deze dingen kunt instellen. Je ziet hier hoe je dit in je smartphone kan instellen 😮 En hoe je je internetverbruik kan verminderen.



Heb ik je vraag zo beantwoord?

Reageer