.

Beantwoord

Krijg alleen even verbinding met mobiel internet wanneer ik telefoon aanzet, wat nu?

  • 26 September 2014
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Sinds ik in het buitenland ben geweest doet mijn internetbundel(3G) het alleen even als ik de telefoon aanzet. Daarna kan ik alleen op WIFI. Het vinkje bij "pakketgegevens gebruiken staat aan". Voor die tijd heeft hij het wel goed gedaan.
Kan iemand mij helpen met het oplossen van dit probleem.
icon

Beste antwoord door Kim 29 September 2014, 09:45

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi ientjepientje, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Internet, zodat we het forum overzichtelijk kunnen houden en andere gebruikers met eenzelfde vraag makkelijker het topic kunnen vinden :)

Wat vervelend dat je verbinding met mobiel internet niet meer zo stabiel is als dat je van ons gewend was.

Ik heb de optie "Internet op je mobiel - Nederland" een reset voor je gegeven op het netwerk. Zou je je telefoon even uit/aan willen zetten?

Waar ik trouwens nog wel benieuwd naar ben: je geeft aan dat je alleen even verbinding krijgt met mobiel internet, wanneer je je telefoon aan zet en daarna alleen via WiFi. Maar wat gebeurt er wanneer je WiFi uitschakelt op je telefoon? Schakelt je telefoon dan niet automatisch over op mobiel internet?

Ik hoor graag van je! 🙂

Reageer