.

Vraag

Kosten voor internet terwijl bundel nog lang niet op is

  • 12 June 2012
  • 3 reacties
  • 516 Bekeken

Badge
Ik heb bij Simyo een internetbundel van 500 MB. Maar tot mijn verbazing zie ik net bij mijn verbruik dat er 77,36 euro (!) in rekening is gebracht. En dit terwijl ik nog lang niet over mijn bundel ben (ik heb nog geen eens 100 MB verbruikt). Kan iemand mij vertellen hoe dit kan ?

Groeten Stan

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Stan,

Welkom op het Simyo forum! Het klopt dat het dataverbruik niet correct is verwerkt.
Wij hebben zojuist je gegevens neergelegd bij de technische afdeling, zij zullen dit voor je corrigeren. Zodra wij terugkoppeling hebben zullen wij je hierover berichten.

Groetjes,

Manisha
Ik heb eveneens het probleem dat ik een internet (dag) bundel van 200 Mb heb aangekocht en op deze site ook de melding kreeg dat deze is geactiveerd, maar een aantal uren later kreeg ik een sms dat mijn beltegoed op is!! er is maar liefst 44 euro in rekening gebracht voor 53 Mb internet.
Hier ben ik uiteraard niet blij mee en zou dit graag opgelost zien.

Ronald
Reputatie 2
Badge +4
Beste Ronald de Bakker,

Welkom op het Simyo forum! Een internet dagbundel heeft een datalimiet van 20 MB, niet van 200MB.
Volgens ons systeem heb je het datalimiet van 20 MB reeds in de eerste datasessie overschreden. Het overige verbruik is vervolgens tegen het reguliere tarief van €0,10 cent per 100KB in rekening gebracht, dit kun je ook terugzien in het overzicht.

Groetjes,

Manisha

Reageer