Skip to main content
Goedemiddag,



Mij viel net toevallig op dat de abonnements kosten veranderd zijn. Zo is bijvoorbeeld de 2500 data variant niet meer te kiezen maar de 2000 mb wel. Nu valt me op dat als ik de 2000mb variant pakt me dit gelijk 11-12 euro in de maand scheelt dus heb ik dit omgezet. Ik vind dit nogalal een forse wijziging, wordt dit niet automatisch aangepast?



Groet Sjoerd
Hoi sjoerdw, welkom op het forum van Simyo :)



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Internet. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo makkelijker vinden.



Het klopt, de abonnementskosten zijn aangepast. Ook zijn sommige bundels veranderd.

Op 3 december is er naar alle klanten een e-mail gestuurd voor de nieuwe bundelprijzen en bundels. Zo zijn de Internetbundels 2000 en 4000 er bij gekomen.



Je bundels worden niet automatisch aangepast. Je bepaald zelf of je gebruik wilt maken van een andere of nieuwere bundel. Als een andere internetbundel voor jou voordeliger is, dan kun je deze het beste zelf aanpassen op Mijn Simyo.

Ik zie dat je gisteren een wijziging hebt doorgegeven. Vanaf 1 maart maak je gebruik van de Internetbundel 2000 :)



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Reageer