Skip to main content
hallo ik ben coen 

en ik heb een vraagje,

ik ben deze maand erg over mijn bundel heen gegaan en dat vind ik raar want op een of andere manier heb ik om half 10 savondsde eerste dag op internet gegaan en heb ik €16 uit gegeven alleen kan ik niet zien aan wat.

kan iemand me vertellen hoe ik dat kan zien?

alvast bedankt
Hoi coen teekens, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Internet. Als andere gebruikers een soortgelijke vraag hebben, dan kunnen ze je topic sneller vinden :o



Ik heb eens gekeken in je gegevens. Deze maand (februari) heb je € 21,44 buiten je internetbundel verbruikt. Je hebt het over een specifieke datum. Welke datum bedoel je precies?



Op 15 februari was je bundel op. Toen ging je buiten je bundel verbruiken. Ik kan niet zien waar je Mb’s aan zijn verbruikt. In verband met privacy ontvangen wij deze gegevens niet. In sommige toestellen kun je wel het één en ander nagaan. Van welk type toestel maak je gebruik? :)



Als je 50 % en 100 % hebt verbruikt, dan sturen wij een sms. Heb je deze smsÂ’jes ook gezien? 🙂
Lijkt me slim om je internetbundel te verhogen als je er nu al twee maanden boven komt Coen!
Goeie tip! Dankjewel koorelle 🙂
Dank jullie wel voor de tips allemaal, nee ik heb deze en afgelope maand niet de berichtjes van 50% en 100% ontvangen dus snapte ik eerst de hoge kosten niet met mijn LG G2, ik vind het dan ook wel een kwalijke zaak dat ik dan zonder waarschuwing zoveel extra moet gaan betalen, aan wat ik had kunnen voorkomen als ik wel een waarschuwing had gehad.

Ik hoop snel nog wat te horen van jullie,

M.V.G. Coen Teekens
Hoi coen teekens,



Het zou inderdaad kwalijk zijn als de sms'jes niet verzonden zouden zijn.



De berichten worden verstuurd op basis van actuele gegevens. Zodra je 50% en/of 100% door je bundel zit worden de berichten automatisch verstuurd.



Ik ben even voor je nagegaan wanneer je op de helft van je bundel zat, dat was op 10 februari. Het eerste sms-bericht is toen om 22:37 uur verstuurd. -Naomi gaf al aan dat je bundel op 15 februari op was, het tweede sms'je is toen verstuurd om 21:49 uur.



Aan je verbruik is niets vreemd te zien. Gedurende de dag heb je van tijd tot tijd verbinding met het internet. Bij sommige telefoons komt het voor dat ze automatisch overschakelen naar het 3G netwerk als de Wi-Fi-verbinding niet sterk genoeg is of wegvalt. In dat geval kan dataverbruik in rekening worden gebracht.



Om in de toekomst dergelijke kosten te voorkomen zou ik je graag willen verwijzen naar ons blog ‘Nooit meer over je mobiele datalimiet heen’ voor tips om je dataverbruik binnen de perken te houden.

Reageer