Skip to main content
Echt belachelijk. Heb onderweg een half uur foxlive gevolgd en mag € 20,00 extra aan mb's betalen.

Dit staat totaal niet in verhouding tegenover een mb bundel. Geldklopperij vind ik dit
Live tv kijken via een data verbinding kost enorm veel aan MB's. Kijken via Wifi word dan ook sterk aangeraden. 

Een youtube filmpje is al ongeveer 4 á 5 MB per minuut, denk dus dan een live stream hoger zal zijn.

Ga uit van 9 MB per minuut bij middelmatige kwaliteit.



 
Hoi KaWess,



Welkom op ons forum:) Ik heb je 06nummer uit je naam verwijderd, ik kan je 06-nr herleiden. En zo staan je gegevens niet openbaar;)



Ik heb je vraag verplaatst naar het subtopic 'internet', zo houden we het forum lekker overzichtelijk.



Een youtube filmpje is al ongeveer 4 á 5 MB per minuut, denk dus dan een live stream hoger zal zijn.

Ga uit van 9 MB per minuut bij middelmatige kwaliteit.
Zoals Raytje(dankjewel voor je hulp!) hier al duidelijk aangeeft gaat streamen van beeld, maar ook geluid, behoorlijk hard qua MB's. inderdaad raad ik je aan te streamen via wifi. En voor de zekerheid dan je 3G uit te zetten, je telefoon wil nog wel eens uit zichzelf overschakelen bij een zwakker wifi signaal;) Dit is onderweg natuurlijk lastiger.



Als een gedeelte van dat hoge verbruik buiten je bundel valt kan het snel oplopen. Heb je de waarschuwing per sms over het hoofd gezien? Voor meer inzicht in je verbruik kun je dit topic eens bekijken, is het je zo duidelijk?

Reageer