.

Beantwoord

Korting verlopen voor internetbundel

  • 26 May 2013
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

Beste lezer, 

ik had in september de internetbundel maar eens op wat groter gezet. 1024 mb voor 10 euro per maand was immers goedkoper dan 500 mb voor 10 euro per maand. Echter zijn ze sinds maart 17 euro per maand hier voor gaan rekenen. 
Nu vermoed ik dus dat het een actie was met een half jaar korting. Ik voel me echter wel redelijk genept, want dat stond er destijds dus NIET bij!

Beste simyo, hoe gaan wij dit nu oplossen?

Met vriendelijke groet, Victor
icon

Beste antwoord door Natascha 27 May 2013, 15:21

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste vhartong,

Actiekortingen worden altijd vermeld, zo ook vorig jaar september.
Het kan absoluut niet zijn dat het er NIET bij stond.
Maar zoals altijd: "het geheugen van veel mensen is plotsklaps selectief als het op de pegels aankomt".
:)🆒
Natuurlijk is dat het makkelijkste antwoord. Ik weet eigenlijk redelijk zeker dat het er niet bij stond. 
Het was zeker een actie, dat stond er wel bij. Misleidend als er ergens achter verstopt in de voorwaarden stond dat het om 6 maanden zou gaan. 

Mijn tweede vermoeden is de prijs. 10 euro voor 1 Gb mobiel internet al aan de hoge kant. 17 euro is ongeveer het dubbele, aldus: 
http://tweakers.net/nieuws/89227/mobiel-internet-in-nederland-is-relatief-duur.html

Ik ga morgen wel even bellen met ze. 
Badge +1
Laat ons even weten hoe het afgelopen is
Kunnen we van leren
Reputatie 4
Badge +8


Ik ga morgen wel even bellen met ze. 

Doe dat, strak plan.

Laat ons even weten hoe het afgelopen is
Kunnen we van leren


Ook dat is een goeie!
Badge +6
Beste lezer, 

ik had in september de internetbundel maar eens op wat groter gezet. 1024 mb voor 10 euro per maand was immers goedkoper dan 500 mb voor 10 euro per maand. Echter zijn ze sinds maart 17 euro per maand hier voor gaan rekenen. 
Nu vermoed ik dus dat het een actie was met een half jaar korting. Ik voel me echter wel redelijk genept, want dat stond er destijds dus NIET bij!

Beste simyo, hoe gaan wij dit nu oplossen?

Met vriendelijke groet, Victor


Hoi Vhartong,

De internetbundel die jij hebt daar kreeg je een korting van 6 maanden op. De periode van de korting is verlopen dat is de reden dat de prijs van de internetbundel nu hoger is. Toen wij nog korting gaven werd er altijd op de site vermeld voor hoe lang de korting was zoals Koorelle2 ook aangeeft.

@ Koorelle2 bedankt voor het meedenken.

Reageer