Skip to main content
klopt het dat ik met mijn internet bundel die ik koop ook in frankrijk kan gebruiken?
Klopt helemaal. Frankrijk is 1 van de zone 1 landen waar de roamingkosten zijn afgeschaft.
oke en dat geld ook voor prepaid internet bundels of alleen voor sim only
Prepaid nee dan kun je niet internetten in het buitenland, wel bij sim only..

Dus ook een prepaid internet bundel kan alleen in Nederland worden gebruikt. Advies is dan ook in dat geval wifi.



(bel-sms bundel en bij voorhanden, databundel).

Heb je prepaid?
ja ik heb prepaid maar koop vaak de internet bundels
Hoi max2000,



Welkom op het Simyo forum :)



Goed dat je dit navraagt! Als je een abonnement hebt, kun je inderdaad je belbundel en internetbundel in alle EU landen gebruiken. Als je een Prepaid hebt, kun je helaas je internetbundel niet in het buitenland gebruiken. Dat komt omdat onze Prepaid simkaarten niet geschikt zijn voor internet in het buitenland.



Je kunt je internetbundel natuurlijk wel in Nederland gebruiken. Je kunt natuurlijk wel overal internetten via wifi in het buitenland. Als je als Prepaid-klant graag gebruik wilt maken van internet in het buitenland, kun je ter plekke ook een simkaart kopen waarmee je kunt internetten.



Ook kun je overwegen om over te stappen naar Sim Only. Met een Sim Only kun je wel internetten in het buitenland. Als je dat graag wilt, klik je op de knop 'Stap over naar Sim Only' op de overzichtspagina van Mijn Simyo. Als je alle stappen goed doorloopt, dan wordt je Prepaid de volgende werkdag omgezet in een abonnement.



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Groetjes,

Samantha



@Friesian, heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer