Skip to main content
Beste mevrouw, meneer,



Ik heb een tijdje geleden een abonnement genomen bij jullie. Eergisteren kreeg ik een melding dat mijn bundel voor 50% verbruikt is (heel fijn dat ik daar een melding van krijg!). Nu krijg ik vanochtend een berichtje dat mijn internetbundel volledig verbruikt is, terwijl er via de Simyo app staat dat ik nog 740mb heb. Is deze app wel betrouwbaar? Of is dat een fout van jullie uit? Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat ik in twee dagen tijd 1000mb heb opgemaakt.



Gaarne van u vernemend verblijf ik met vriendelijke groet,



Genefique
Hoi Genafique,



Welkom op het forum.



Ik begrijp dat het schrikken is om de waarschuwingsberichten te krijgen.



Wij versturen de sms'je zodra je de helft van bundel hebt verbruikt, of als deze volledig verbruikt is. De berichten worden verstuurd op basis van real-time gegevens. Het verbruik op de Simyo App wordt met enige vertraging geüpdatet. Vandaar de verwarring, excuses hiervoor.



Het klopt dus dat voor de huidige maand je databundel 100% is verbruikt. Maak daarom tot de eerste van de komende maand gebruik van Wi-Fi en schakel tijdelijk 'Mobiele data' uit op uw toestel. Via Mijn Simyo kan je ook de optie 'internet op je mobiel' uitschakelen om geen verbinding meer te hebben via het 3G netwerk.





Heb ik het zo duidelijk uitgelegd?

Reageer