Skip to main content
doordat ik plotseling geen internet meer had op mijn telefoon heb ik de handelingen uitgevoerd zoals die op het forum stonden. Hierdoor kreeg ik wel weer verbinding met internet, maar was ik ook al mijn telefoonnummers kwijt en mijn e-mail. Ik heb inmiddels al dagenlang geprobeerd mijn e-mailadres ingesteld te krijgen, maar het lukt niet. Mijn e-mailadres en G-mailadres staan wel bij mijn instellingen, maar ik kan mijn e-mail niet inzien. Wat moet ik doen?
Hallo Gerda.



Heb je de emailadressen al gesynchroniseerd? 

Dat kan een oplossing zijn.



Groetjes,

Friesian
Dank voor je reactie Friesian. Maar de e-mailadressen zijn gesynchroniseerd. Nog een ander idee?
Ander voorstel.

Ga eens naar 1 van je gmailadressen.

Bij mij is het toets linksonder voor instellingen.........

En dan naar instellingen, controleer inboxtype.

Standaard postvak in.



Categorieën voor postvak in....

primair.

Als je dat aanklikt moeten sociaal, reclame, updates, forums niet aangevinkt zijn.
goed voorstel, want nu blijkt dat ik mijn Gmail berichten wel kan inzien! Nu dus alleen mijn kpnmail nog..... :o
De 1e winst is binnen. 🆒



Ga even naar toestelhulp .

En kies daar jou toestel?

En dan email.



Groetjes,

Friesian
Maar ga eerst voor emailinstellingen

hier naar toe.



Groetjes,

Friesian
En misschien hier naar toe.



Groetjes,

Friesian
helaas, internet op mijn mobiel staat aan en toestelhulp help ik ook al geprobeerd (diverse keren), maar het lukt niet.... Soms krijg ik de melding "verifieren account mislukt" en een andere keer de melding "emailadres of wachtwoord klopt niet", of "kan niet verbinden met de server". :(
Dan weet ik het ook niet.

Wat je wel voorlopig kunt doen.

Is via google naar kpn webmail.

En dan inloggen



Wat je nog kunt proberen is wachtwoord vergeten.



Groetjes,

Friesian
Ik heb nog even gebeld met de klantenservice van Simyo. Die heeft ook nog even gecheckt of alles goed ingesteld was (voor zover mogelijk). Zij kon verder ook niets voor mij doen, maar raadde mij aan naar de telefoonwinkel te gaan. Dat heb ik gedaan en na diverse tevergeefse pogingen is het de man eindelijk gelukt via 3G. Vraag me niet hoe, ik weet het niet. Maar, hoe dan ook, ik heb m'n e-mail weer op mijn telefoon! Poeh dat heeft heel wat inspanning gekost... Dank voor alle hulp Friesian! Groetjes
Graag gedaan, gelukkig dat het is opgelost.

En wat betreft die winkel, dat verdient volgens mij een grote pluim.

Laten we het maar zo zeggen.....

Nu alles weer werkt, houden zo. 🆒



Groetjes,

Friesian

Hoi Gerdavd1,



Welkom op het forum. Ik zie dat je voor een deel al bent geholpen door Friesian. 🙂 en dat het na veel moeite toch weer is gelukt.

Wat ik je wil vragen, wat voor toestel gebruik je? En welke 'handelingen op het forum' heb je uitgevoerd? Er staan hier natuurlijk veel tips ;)



Groetjes, Charlene

Reageer