Skip to main content
Ik wil graag een internetbundel afsluiten voor mijn zoon. Hij heeft recent een iphone6 aangeschaft. Nu vertelde de medewerker van de Mediamarkt dat 3G niet op dit toestel zou kunnen en de 4G van Simyo niet goed zou werken. Dit is geheel niet wat mijnervaring is met Simyo vandaar dat ik het even navraag.

* is 3 G niet mogelijk op IPhone 6 ? Iemand ervaring?

* en hoe werkt het met 4 G ?



Benieuwd naar de reacties !

🆒
Hoi Splinter,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat een gek advies! Zoals je waarschijnlijk weet, maakt Simyo gebruik van het KPN netwerk. Dit netwerk is uitermate geschikt voor het gebruik van zowel 3G als 4G op een iPhone 6. Waarom je dit advies hebt gekregen durf ik niet te zeggen. Zelf maak ik ook gebruik van het KPN netwerk in een iPhone 6 met 4G. Dit werkt als een trein ;)



Als jij zelf goed bereik hebt op jouw locaties, kun je er direct vanuit gaan dat dit in zijn iPhone in principe ook goed moet werken. Gewoon aanschaffen die bundel!



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela
Bedankt Angela voor je reactie! Ik vond het ook een raar advies en had een beetje het onderbuik gevoel dat dit gezegd wordt in de hoop dat ik over zou stappen op een andere provider. ben echter erg tevreden over Simyo en over de kwaliteit die geleverd wordt. gaat dus goed komen ! Hartelijke groet



leonie
Hoi Splinter,



Bedankt voor je positieve feedback 😃 Daar zijn we dol op! Het kan inderdaad een mislukt verkooppraatje zijn geweest. Daarnaast was het met de iPhone 5 wel zo dat je geen KPN 4G kon ontvangen. Wie weet heeft de verkoper die twee dingen door elkaar gehaald 🙂.



Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, zien we je graag weer terug op het forum!



Groetjes, Tiury

Reageer