.

Beantwoord

Kan ik tijdelijk een internetbundel aanzetten?

  • 11 August 2017
  • 1 reactie
  • 335 Bekeken

Ik heb een SIM only (bellen/sms) abonnement maar wil tijdens mijn vakantie internet erbij hebben voor deze periode. Kan dat?
icon

Beste antwoord door Els 14 August 2017, 14:42

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hallo kraaynest,

Welkom op het Simyo Forum! Heel goed dat je hier je vraag stelt.

Wat leuk dat je op vakantie gaat! Ik kan me voorstellen dat je daar ook graag online wilt blijven, ik zal je uitleggen hoe het werkt.

Het is mogelijk om voor één of meerdere maanden een internetbundel aan te zetten. Dit doe je via Mijn Simyo bij het tabblad Instellingen > Abonnement. Omdat je op dit moment geen internetbundel hebt, zal hij direct van start gaan als je hem aan zet. Houd er rekening mee dat je slechts één keer per maand een bundelwijziging kunt aanvragen. Zodra je de bundel weer wilt uitzetten kan dit op dezelfde pagina, de bundel zal dan per de eerste dag van de volgende maand weer stopgezet worden. Op het moment dat je internetbundel voor 80% en 100% is verbruikt ontvang je per sms een waarschuwing. Als je bundel op is ga je het buitenbundeltarief van 15 cent per MB betalen. Je hebt ook de mogelijkheid om extra MB's bij te kopen, zo voorkom je dat je het buitenbundeltarief gaat betalen. MB's kun je via Mijn Simyo bijkopen.

Vergeet ook niet om je Netwerkinstellingen op Mijn Simyo aan te passen voor je op vakantie gaat. Om gebruik te kunnen maken van internet met je simkaart dien je de opties 'internet' en 'internet in het buitenland' aan te zetten. Controleer ook of de opties 'dataroaming' en 'mobiele gegevens' in je telefoon aan staan. De instellingen voor mobiel internet kun je in je telefoon nalopen met onze Toestelhulp.

Laat je het me weten als je nog vragen hebt? 🙂 Fijne vakantie alvast!

Groetjes,
Els

Reageer