Skip to main content
Als ik mb's wil bij kopen kan dit alleen maar met 500 mb, kan dit niet minder?

500 mb erbij vind ik namelijk te veel en houd ik mb's over..
Als de mogelijkheid om minder MB's bij te kopen niet wordt aangeboden zal deze mogelijkheid er ook niet zijn.



Je keuze zal zijn: of 500 MB extra kopen of de rest van een periode dat je je bundel hebt overschreven van WiFi gebruik te maken.



Als een overschrijding van een bundel structureel is, zou je kunnen overwegen je bundel bij te stellen.
Ja maar het is toch raar dat er alleen maar 500 MB word aangewezen..
Tsja,.......



Het is een extra service die voorheen in het geheel niet bestond. Tot voor kort diende je EUR 0,15 per MB buiten je bundel af te rekenen en nu krijg je voor hetzelfde bedrag, als waarvoor je voorheen 33,3 MB's (33,3 x 0,15 = € 5) kon gebruiken, 500 MB. Je krijgt nu 15x zoveel MB's voor hetzelfde bedrag als voorheen. Ik vind dat een erg mooie service!



Je hoeft ook geen extra MB's bij te kopen, he? Je hebt de keus: of via WiFi, of data gebruiken tegen EUR 0,15/MB of voor EUR 5,00 de extra bundel aan te schaffen....
Hoi amdegier, welkom op het Simyo forum 🙂.



Je hebt zo te zien al antwoord van RicoK gekregen. Er is inderdaad geen andere mogelijkheid dan de 500 MB bundel om extra bij te kopen. Tegen een prijs van €5,- (waar je normaal €6,- voor 200 MB betaalt) is dat nog best voordelig, toch?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord RicoK!

Reageer