Skip to main content
Waarom kun je alleen 500 mb's kopen?

Ik heb meestal genoeg aan 500 MB behalve deze maand,maar zou dan aan 200 MB genoeg hebben voor de laatste week....
Hoi Debbel,



Helaas kan ik je op dit moment niet helpen aan een kleinere 'extra bundel'.



Over het algemeen hebben onze klanten minimaal 500 MB extra nodig, vandaar dat wij voor deze hoeveelheid hebben gekozen.



Ik ga jouw tip wel op onze "Wall of Change" hangen, dus wie weet kunnen we je in de toekomst een kleinere bundel aanbieden.



Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Sean
OK bedankt voor het antwoord!

Idd als je bij moet kopen gaat het meestal om een kleine hoeveelheid mb's lijkt mij.....
Hoi Debbel,



Graag gedaan namens Sean! Ik vind het helemaal geen gek idee 🙂 Wie weet kunnen we in de toekomst ook wat kleinere bundels aanbieden om bij te kopen. Bedankt voor het meedenken :)



Groetjes,

Angela
Ja jullie ook bedankt
Graag gedaan Debbel!



Ik hou je op de hoogte.



Groetjes,

Sean
Dit is precies dezelfde vraag waarmee ik op deze pagina belande.

Hierbij een reactie om te laten weten dat Debbel niet de enige is met deze vraag.



Zelf red ik het normaal goed met 500 mb per maand, maar deze keer ben ik op gegeven moment vergeten mijn wifi aan te zetten waardoor ik vijf dagen te vroeg door mijn tegoed heen ben. Om nu voor vijf euro een (voor mij complete maand)bundel te kopen vind ik zonde. Ik kies dan liever voor het luxeprobleem om voor een paar dagen geen internet te hebben wanneer ik weg ben van huis of werk.

Een bundel van 100, 200 of 250 mb voor 1, 2 of 2,5 euro zou mij wel aanspreken en een uitkomst zijn. Daarnaast zou het fijn zijn om te weten dat er een goedkope oplossing zou bestaan wanneer het einde van mijn tegoed de volgende keer nadert en ik me in dat geval minder zorgen hoef te maken over het bijkopen van mb's.



Vriendelijke groeten,

Tim
Hoi timtim,



Bedankt dat jij ook van je laat horen 🙂. Meer feedback is altijd welkom! Ik geef het door aan de productmanagers.



Groetjes, Tiury

Reageer