Skip to main content
Ik vroeg me af op welke snelheid het 4G netwerk van Simyo werkt. En of 4G+ ook word ondersteund. Ben natuurlijk al heel blij met de uitrol van gratis 4G maar vroeg me af welke soort/snelheid simyo geeft 🙂
Hoi TMCThomas,



Van tweakers.net een snelheidstest door een gebruiker:



Net even een speedtest gedaan met simyo 4g, down:96.5Mbps up:35.5Mbps, stuk sneller dan 3g, dus dat zit wel goed
Met m'n LG G4 zit ik op sommige locaties op 4G+.



Je toestel moet het ook ondersteunen. Heb namelijk ook een toestel die alleen 4G ondersteund, dus geen 4G+.
Bedankt allemaal! Zat net even in de auto en zag ook 4G+ boven in mijn scherm komen.(Op de galaxy s5 4g+ 😉 Snel even een speedtest gedaan waarin ik een snelheid had van 60.5 en 19.9 Mbps. Een hele verbetering over H+ 😃
Hoi TMC Thomas,



Goed om te zien dat je blij bent met gratis 4G internet! Ik snap heel goed dat je even wilt weten wat de snelheden precies zijn. Gelukkig hebben Franswon en Ray je hiermee al kunnen helpen 🙂 Op sommige locaties is 4G+ aanwezig via het KPN netwerk. Is jouw toestel er klaar voor en zit je op een goede locatie, dan kun je er zeker gebruik van maken. En ik lees dat je dit ondertussen ook al ondervonden hebt :)



Natuurlijk kun je op onze website altijd meer lezen over 4G internet en de snelheden hiervan!



@Franswon & Ray, heel erg bedankt voor jullie hulp!



Groetjes,

Angela

Reageer