Skip to main content
Hallo. Ik heb een vrij hoge belbundel (dus geen internetbundel) . Omdat ik erg weinig bel heb ik vaak heel veel belminuten over. Mijn vraag is : Kan ik die belminuten ook gebruiken om mee te internetten of krijg ik dan onverwacht extra kosten ? Bij voorbaat dank.
Bij sim only zijn bellen en sms uit 1 bundel.

Deze zijn niet om te ruilen voor een deel in internet. Dus zijn buiten de bundel kosten wanneer je geen internetbundel hebt.

Wat je zou kunnen bekijken is of voor jou prepaid gunstig is met een internetbundel gebruikt.

Tis maar een gedachte maar stel dual sim telefoon, sim only 100 min/sms...sim 2 prepaid bundel internet.
Duidelijk. Hartelijk bedankt.
Hallo Cor,



Als je te veel veel belminuten hebt kun je die bundel verlagen via mijn Simyo. Doe dit voor 25 mei en de verandering gaat op 1 juni in.



Misschien een tip om je internet bundel te verhogen? Dit gaat ook via mijn Simyo en als je dat ook doet voor 25 mei gaat de verandering 1 juni in.



Heb ik je zo een goede tip geven?
Hoi cor10, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik voor de overzichtelijkheid van het forum verplaatst naar het subforum Internet.



Super om te zien dat je al zo goed bent geholpen door Friesian 😃 Dankjewel Friesian voor je hulp.

Ook maikel.twinnie heeft nog een goede tip gegeven, dankjewel! In je gegevens zie ik staan dat je die ook hebt opgevolgd 😛 Heel slim, zo bespaar je alleen maar de op factuurkosten.



Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden 😃
Ik heb mijn belbundel aangepast en een internetbundel genomen. Bedankt voor jullie reacties .
Hoi cor10,



Fijn dat je actie hebt ondernomen naar aanleiding van het advies hierboven 🙂! Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag terug op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury

Reageer