.

Beantwoord

Kan ik mijn internetbundel wijzigen en mijn oude belbundel behouden?

  • 9 May 2017
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Hoi ik heb al jaren het 3 euro belbundel, wat voor mij perfect is. Nu wil een eens een internetbundel uitproberen ivm schoolkamp in Belgie. Als ik geen internetbundel meer wil hebben? , dan veranderd er toch niets aan mijn belbundel van 3 euro als ik internetbundel opzeg.

vrg
Charles
icon

Beste antwoord door Caspar 10 May 2017, 12:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Beste Charles, tot juni 2017 gaan de internetkosten in het buitenland (nog) niet uit de bundel. Vanaf juni wel. En sowieso kun je in het geval van Prepaid helemaal geen data gebruiken in het buitenland.

Maar inderdaad, een internetbundel komt bovenop je belbundel en verandert hier niets aan.
Wanneer je Internet gebruikt in België kun je het beste geen bundel aanschaffen en zo, as you go uitproberen.
Tenminste deze maand.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi charles vlek,

Welkom op 't forum :)

Wat leuk dat je een internetbundel wilt uitproberen omdat je op schoolkamp gaat naar België.

Wanneer ga je? Vanaf 1 juni kan je namelijk je internetbundel ook in andere landen in de EU gebruiken. Daarvoor kan dat echt alleen maar in Nederland en zul je extra kosten betalen voor het gebruik van internet in het buitenland, ook al heb je een internetbundel. Bekijk hier de tarieven tot die tijd!

Verder moet ik je helaas vermelden dat wanneer je nu voor een internetbundel kiest, de prijs van jouw belbundel ook zal wijzigen. Dit komt omdat jij een hele oude bundel hebt. Doe je hier niks mee dan zal er niks veranderen, maar zodra jij de bundel wijzigt of een internetbundel erbij neemt, zal je €4,- in plaats van € 3,- moeten gaan betalen voor je belbundel.

Is het zo duidelijk voor je?

@RicoK en Friesian bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer