Skip to main content
beste simyo,

is het mogelijk im voor 1 maand extra internet bij te kopen? Ik weet dat 500 MB mogelijk is maar het liefst zou ik onbeperkt willen is dat mogelijk? En anders is het meest haalbare 1600 MB zou dat ook voor 1 maand kunnen ?



Ik hoor het graag
De mogelijkheden staan vermeld op je MijnSimyo. Dat wil zeggen dat je maandelijks je bundels kunt aanpassen, de wijzigingen gaan de de 1ste van de volgende maand in.



Of je koopt 500 MB bij a 5 euro wat je overigens zo vaak kan doen als jij wilt. Deze bij gekochte MB's zijn geldig tot einde van de lopende maand.



Simyo heeft dus geen onbeperkt internet bundels. Die worden dan ook niet getoond op je MijnSimyo.



Hoe kom je er trouwens bij dat het meest haalbare 1600 MB is?
Hoi Ilse,



Welkom op het Simyo Forum!



Goede vraag! 🙂 Ik heb je aansluiting geopend en ik zie dat je gebruik maakt van verlengbundels én van Simyo Compleet. Dan is de hoogste internetbundel inderdaad 16000 MB's, omdat je 8000 MB keer twee doet. We hebben dus geen onbeperkte bundel. Je kunt dit zeker voor één maand activeren! Bundelwijzigingen gaan altijd in vanaf de eerste van de volgende maand. Stel dat je deze verhoging alleen voor februari wilt doen, dan kun je in de loop van januari je bundels aanpassen. Vanaf 1 februari gaat het dan in. Als je in de loop van februari je bundels weer terugzet, dan heb je vanaf 1 maart weer je reguliere bundels. Snap je? :)



Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt?



@ Ray, dankjewel voor je antwoord!



Groetjes,

Jihane

Reageer