Skip to main content
Hallo,



Ik heb onlangs mijn internetbundel verhoogt naar 2500 MB, wat per januari in zou gaan. Echter kreeg ik net een mail dat deze bundel te vervallen komt en ik kan het niet meer aanpassen in mijn overzicht. Ik zou er nu graag voor willen kiezen om per januari de 2000 MB internetbundel in te laten gaan.



Is dit mogelijk?



Met vriendelijke groet.
Hoi Sinterbaas,



Welkom op het forum.



Je bent heerlijk in de december stemming aan je naam te zien;) De bundel van 2500 MB komt niet te vervallen per 1 januari. Deze bundel wordt langzaam vervangen door de 4000 MB bundel. Voor diegene die deze bundel hebben zal deze bundel blijven bestaan, mits ze niet wijzigen.



In dit geval ook voor jou. Als je je bundel wilt wijzigen kan dat vanaf 1 januari, omdat je maar 1 keer per maand je bundel kunt wijzigen. Helaas is dit niet meer aan te passen:( Je krijgt dus in januari 2500 MB, en je kan dat in januari omzetten naar een 2000 MB data bundel voor februari.:D Zo kun je iedereen op nieuwjaarsdag een uitgebreide nieuwjaarswens per video over Whatsapp sturen. Dan komt die extra 500 MB toch goed van pas;)



Heb ik je vraag zo beantwoord?

Reageer