Skip to main content
Hallo,



Ik heb een sim only abonnement en heb halverwege januari 2016 mijn internetbundel uitgezet omdat ik drie maanden in het buitenland zat. Mijn belbundel liep wel gewoon door, dus mijn abonnement is nog actief.



Nu kom ik op maandag 11 april weer thuis in Nederland en ik wil dan direct gebruik kunnen maken van mijn internetbundel, maar ik wil natuurlijk het liefst niet betalen voor de dagen die ik niet nodig heb (tot en met 10 april). Op welke datum en hoe kan ik dan het beste mijn internetbundel weer aanzetten, zodat ik bij thuiskomt direct weer kan internetten op mijn telefoon? Alvast bedankt voor het antwoord!



Met vriendelijk groet, Robbert
Hoi Robbert92..Robbert.



Zet in maart internet weer aan, bijvoorbeeld de 30e, dan gaat hij 1 april in. Je begrijpt, dat wordt lastig..moeilijk.

Maar "misschien" is er een hele lieve..lieve...lieve moderator(s) die jou een oplossing kan bieden door een uitzondering voor je te maken. Het zijn TG's bij Simyo.



Anders misschien tijdelijk een prepaid en daarmee een internet bundel gebruiken..



*TG = toffe gasten.



Fijne tijd (gehad) in het buitenland? Voor straks welkom terug in ons kikkerlandje.



Groetjes uit het binnenland. 🙂



Friesian.
Ik zit in een vergelijkbare situatie als Robbert92, alleen zit ik wel wat langer in het buitenland. Wat ik doe is dit: ik heb mijn internetbundel normaal uit staan (reden: die werken niet in het buitenland dus is weggegooid geld) en de dag voordat ik in NL ben zet ik een bundel aan. Die gaat meteen in en het mooie is dat je het volledige maandrantsoen aan MBs krijgt toebedeeld maar je betaalt alleen maar voor het resterende aantal dagen tot aan het einde van de maand. Leuk gebaar van Simyo. Als je daarna niets doet blijft je gekozen bundel doorlopen tot je die weer opzegt of wijzigt. Dat gebeurt altijd op de 1e van de maand.



Ik raad Robbert92 dus aan om op 10 april een internetbundel te activeren op Mijn Simyo of de app, dan kan je van goedkoop mobiel internet genieten zodra je voet op vaderlandse bodem hebt gezet.
Hoi Robbert92,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je om advies komt vragen!



Zoals je ziet heb ik het antwoord van Scotsman gemarkeerd 🙂 Hij heeft het bij het rechte eind. Omdat jij op dit moment nog geen bundel aan hebt staan, zal de wijziging direct uitgevoerd worden. Het uitzetten of aanpassen van de bundel gaat dan wel weer per de 1e van de maand.



Laat je het weten als je nog vragen hebt hierover?



@Scotsman & Friesian, bedankt voor jullie hulp!



Groetjes,

Angela

Reageer