Skip to main content
kan ik een email instellen als ik t-mobilethuis heb als proviber
Begrijp ik het goed dat je email van T-Mobile thuis wilt instellen op je telefoon?



Omdat we niet weten wat voor telefoon je hebt maar even zo > https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/



Selecteer jouw telefoon en kies dan voor email instellen.



Aan het eind even toestel herstarten.
Nee Ray, het gaat bij hem om iets anders. Ik zag dat op het t mobile forum. Daar zijn reacties gegeven om hem te helpen. Probleem notificaties ontvangen van Simyo (mailadres) bij t mobile thuis.



Probleem met instellingen van mailadres, bij Simyo opgegeven, wat betreft t mobile thuis.
Ok thnx voor de verheldering. 🙂
Hoi Ben11,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat jammer dat er iets fout lijkt te gaan met het instellen van je e-mailadres. Je zou gewoon met elke e-mailprovider moeten kunnen e-mailen. De Toestelhulp tool die Ray deelt is daarin heel handig, want je leest precies hoe je je e-mailadres instelt.



Ik begrijp niet helemaal wat er fout gaat, wil je me dat nog even uitleggen? Krijg je een melding? En wat voor melding is dat dan? Laat je het mij nog even weten?



@ Friesian, dankjewel voor je hulp! Wil je me een link sturen naar dat topic in het T-Mobile forum? Dan kan ik meelezen en het probleem beter begrijpen.

@ Ray, dankjewel voor je hulp!



Groetjes,

Jihane

Reageer