Skip to main content
LS.Via de mail heeft U mij 1000 mb cadeau gedaan,super natuurlijk,helaas ben Ik nog niet in het bezit van een smardfoon en zodoende dus niet op het internet te vinden,misschien kunt het cadeau overbrengen naar de smardfoon van mijn eega die wel via U medium op het net aanwezig is,haar nummer is 06xxxxxxxx
Hoi Gergen,



Welkom op het Simyo forum.



Wat jammer dat je geen gebruik kunt maken van de 1000 MB die je hebt gekregen voor je Simyaardag.



Dit cadeau overzetten is helaas niet mogelijk, maar ik zie dat mijn collega van de klantenservice heeft gezorgd dat er toch 1000 MB bij jouw vrouw is terecht gekomen.



Is het zo op een goede manier opgelost?



Groetjes,

Sean
LS; Dat gene wat U collega van de klantenservice voor ons heeft gedaan daar kunnen nog heel wat andere bedrijven cq telecom aanbieders een voorbeeld aan nemen,chapoo!!,het getuige van klantvriendelijkheid,ga zo door.!

Met viendelijke groeten H.Gerrits.
Hoi Gergen,



Heel fijn om te zien dat jullie zo blij zijn met de oplossing 🙂 Bedankt voor je mooie bericht en de complimenten. Dit doet ons enorm goed. Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, laat het dan weten. We staan voor je klaar 🙂



Groetjes,

Angela

Reageer