Skip to main content
Hallo is het mogelijk dat mijn mobiel zo in is gesteld dat ik alleen maar kan Appen waar ik Wifie heb
Hallo rene142,



De eenvoudige variant op je vraag is:

Nee, op wifie niet.

Ja, op wifi wel. :)



En nu serieus.

Ten 1e op mijn simyo staat bij, mijn instellingen en simkaart internet aan?

Op je telefoon bij instellingen staat mobiele netwerken aan? (packetgegevens)

*Let wel, Alleen indien nodig, en bij wifi ook uit! (kosten)



Bij mobiel data dienen de instellingen te kloppen.

Hiermee moet je ook kunnen appen via mobiel data.





En als klap op de vuurpijl adviseer ik je een datamanager te gebruiken.

Via google store.

Bijvoorbeeld 3G Watchdog is echt goed.

Die kun je zelf instellen(op Nederlands).

Geeft bijvoorbeeld bij 75% bundel verbruik (mobiel data) een waarschuwing, en geeft een duidelijk beeld van je verbruik



Graag bericht of het helpt....



Groet,

Friesian



p.s. Prettig pasen.🆒
Hoi rene142, welkom op ons forum :o



Bedoel je dat je graag je telefoon zo wilt instellen dat je alleen maar gebruik wilt maken van Whatsapp via WiFi? Bedoel je dan ook dat je helemaal geen internet wilt kunnen gebruiken als je niet in je WiFi omgeving zit?

In je gegevens zie ik namelijk datje wel wat data verbruikt maar geen bundel hebt.



Het is inderdaad op je mobiel in te stellen, maar nóg makkelijker via Mijn Simyo. Je zet dan gewoon de optie 'Internet op je mobiel' uit :D



Is dit het antwoord dat je zocht?





Friesian, dank voor het meedenken!
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ontvang alleen whatsapp berichten als ik wifi verbinding heb. Daar buiten niet, terwijl ik wel Internet heb. Erg vervelend. Ik hoop dat iemand een oplossing weet.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ontvang alleen whatsapp berichten als ik wifi verbinding heb. Daar buiten niet, terwijl ik wel Internet heb. Erg vervelend. Ik hoop dat iemand een oplossing weet.



Hoi Han13, welkom op ons forum :)



Wat vervelend dat Whatsapp enkel werkt met Wifi bi jou. Zelf ben ik meer van de simkaarten en de verbinding daarmee, en die lijkt in orde als je wel internet hebt 😕



Misschien weet een andere forumgebruiker iets om je te helpen. Wat voor telefoon heb je?

En heb je al eens geprobeerd om Whatsapp opnieuw te installeren?

Reageer