Skip to main content
kan ik een plafond instellen voor internet gebruik in NL
Nee niet via Simyo.



Wel via een extern te downloaden data manager zoals 3g Watchdog. Hou er wel rekening mee dat wat die app meet iets kan afwijken van wat Simyo registreert.
Hoi pvsaarloos,



Welkom op 't forum :)



Goeie vraag! Je kan helaas geen plafond instellen voor je internetbundel. Je krijgt wel twee waarschuwingen per sms voordat je bundel op is. Verder kun je ook heel makkelijk op je Mijn Simyo zien hoeveel MB's je nog over hebt.



Zoals Ray zegt, zou je wel een plafond in kunnen stellen met een externe app. Is dat wat voor je?



Groetjes,

Caspar



@Ray bedankt voor je hulp!
En daarna gaat de teller behoorlijk hard lopen, verdienmodel Simyo! Tele2 schroeft de snelheid drastisch terug, dat noem ik fair!
Hi Rutgerh,



Welkom op het Simyo Forum!



Oh, jee! Wat jammer dat je dat zo ziet. We hebben inderdaad geen datalimieten, maar je krijgt wel sms-berichten als je op 80% en als je op 100% van je bundel zit. Deze berichten worden in realtime verstuurd. Ook kun je je verbruik in de gaten houden op Mijn Simyo.



Hier lees je nog een heleboel tips over hoe je je dataverbruik zo laag mogelijk kunt houden.



Ik snap goed dat je het jammer vindt dat het niet automatisch gebeurt. Gelukkig kun je zelf al een heleboel doen!



Heb je nog vragen?



Groetjes,

Jihane

Reageer