Skip to main content
Goedemiddag,



Na telefonisch contact te hebben gehad met jullie en jullie mij doorverwezen hebben het op deze manier te doen, hier mijn vraag;



Ik heb een hele hoge rekening gehad vanwege dat ik blijkbaar buiten mijn bundel ben gegaan. Ik zie in mijn sms geschiedenis dat ik wel een bericht heb gehad van 80% verbruikt, maar niet van 100% verbruikt. Jullie geven mij aan dat deze sms wel gestuurd is, maar kunnen mij hier geen bewijs van leveren. Op dit moment is het dus jullie woord tegen mijn woord. Hoe gaan we dit oplossen als ik hier geen bewijs van kan krijgen? Want hopelijk snappen jullie dat ik hiervan bewijs wil zien bij zo'n hoge rekening.
Hoi EmmydenHertog,



Welkom op het Simyo forum! :)



Zo te zien heeft mijn collega je verteld om een mail te sturen, maar ik wil je ook graag hier op het forum helpen.



Heel zuur dat je een hoge rekening hebt ontvangen. Ik snap dat je bewijs wilt zien dat deze 100% sms verstuurd is. Ik kan je het bewijs niet hier op het forum sturen, want dan komen je gegevens in het openbaar. Daarom heb ik je een mail gestuurd met het bewijs dat dit sms'je wel degelijk verstuurd is. Heb je deze mail ontvangen?



Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik dat graag van je.



Groetjes,

Samantha
Ik heb de mail ontvangen en beantwoord. Hoe kan het dan zijn dat ik deze sms niet in mijn sms geschiedenis terug vind?
Hoi EmmydenHertog,



Wat gek dat je dit sms'je niet kunt terugvinden in je historie, terwijl je wel de 80% sms hebt ontvangen!



Ik heb zojuist contact gehad met onze netwerkspecialisten. Volgens mijn collega is dit sms'je verzonden en afgeleverd op 25 oktober om 21:51 uur. Helaas kan ik niet achterhalen waarom dit sms'je niet terug te vinden is in je historie.



Groetjes,

Asma
Misschien zit de inbox vol?
Nee nog langgg niet!
Eigenlijk wordt dit topic in een verkeerde richting gestuurd. Een provider moet aantonen dat de sms is verstuurd. En dat is dus gebeurd. 🙂
Nee want zij kunnen mij ook een ontvangstbevestiging geven, maar die krijg ik niet.
Hoi EmmydenHartog,



Wij kunnen je geen ontvangstbevestiging geven, anders had je 'm natuurlijk al ontvangen.



Het bewijs dat de waarschuwingssms'jes zijn verstuurd heb je inmiddels in bezit. Meer kunnen wij vanuit onze kant jou niet doen, helaas.



Mocht je nog andere vragen hebben, dan kun je mij dit laten weten. ;)



@ Friesian, bedankt voor de aanvulling!



Groetjes,

Asma

Reageer