Skip to main content
Ik zit al op mijn maandelijks maximum. Kan ik halverwege de maand nog wat extra MB internettegoed bijkopen?
Bij een abonnement kan dat.. 500 MB a 5 euro.. Dit doe je via je Mijn Simyo.. Dan naar verbruik en op die pagina staat een button om extra MB's te kopen.
Dat dacht ik dus ook, maar als ik op ''MB's bijkopen'' druk gebeurt er helemaal niks...
Wel eerst op 500 MB extra tot einde v/d/ maand klikken zodat deze oranje wordt. Heb je dat gedaan? Anders werkt de knop niet.
Let er wel op dat de extra MB's ingaan op het moment van aankoop, eventuele overschrijdingen van voor dat moment worden hiermee niet ongedaan gemaakt.
Hoi simyoroely,



Welkom op het Simyo Forum!



Dat je graag direct MB's wilt bijkopen kan ik begrijpen. Vooral als de standaard bundel op is.



In het systeem vind ik terug dat je een aantal keer de internetoptie uit en aan hebt gezet. Dit zijn niet de extra MB's. Via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement kun je de extra MB's aanschaffen. Hiervoor scroll je helemaal naar beneden. Zie je dit staan en lukt het nu wel?



Mocht het nog niet lukken probeer dan eens een andere browser en verwijder de cookies eens. Houd je mij op de hoogte? Als het niet lukt, gaan wij de bundel proberen aan te zetten vanwege het ongemak.



@Raytje & Franswon, bedankt voor jullie berichten.



Groetjes,

Angela

Reageer