Skip to main content
Ik mis in het tabblad "Mobiele Netwerken" van mijn Motorola G3 de aanduiding Gegevenstoegang. Hoe kan ik de internetaansluiting nu uitzetten?
1* Er zijn toestellen waarbij dit alleen kan bij gegevensgebruik v.w.b. instellingen.

Dus ga even naar gegevensgebruik, daar vind je ook mobiele netwerken. (Uitzetten)

2* Scroll met je vinger van boven naar beneden over het scherm, daar kun je ook terecht bovenin om mobiel data aan/uit te zetten.

3* MijnSimyo, instellingen, netwerkinstellingen. Internet in Nederland uit.



Dit zijn 3 opties, bij de 3e is de sim geblokkeerd voor mobiel data. Dat alleen zou voldoende kunnen zijn, afhankelijk van jouw voorkeuren.
Hoi Adkoevoets1,



Welkom op het Simyo Forum!



Je kunt je internet zeker uitzetten! Friesian heeft netjes uitgelegd hoe je dat doet op jouw telefoon 🙂 En zoals hij ook al zei, kun je dit tevens doen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Als je dan de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' uit vinkt, zul je geen gebruik meer kunnen maken van het internet.



Laat je ons weten of je er zo uit komt?



@ Friesian: Dankjewel voor je antwoord!!



Groetjes,

Jihane
Goedemiddag Friesian en Jihane,

Bedankt voor jullie uitleg. Het is gelukt via "Mijn Symio". Ik zag dat ik inmiddels al wat kosten gemaakt heb voor ongewild internet, dus net op tijd.

Groeten en fijne dag,

Ad
Hoi adkoevoets1,



Gelukkig! Ben blij dat het is gelukt en dat je nog net op tijd het hebt kunnen regelen.



Goed dat je de vraag hebt gesteld op het Forum!



Groetjes,

Ilias

Reageer