Skip to main content
ik heb vanaf 31 December vorig jaar maar 15 cent internet gebruikt , waarom krijg ik steeds een email dat ik een bundle moet nemen omdat ik duur internet zou gebruiken?



"Voor nummer 06xxxxxxx heb je internet verbruikt zonder internetbundel. Je betaalt nu 15 cent per MB.

Tip: Activeer een internetbundel op Mijn Simyo om je kosten laag te houden"



de notificatie emails kan ik uitzetten dat weet ik maar ik heb liever dat die onzin spam stopt.
........ maar ik heb liever dat die onzin spam stopt.



En dit heb je dan nu toch zelf geregeld door de notificatiemail uit te zetten?? :8
ik kijk net (nieuwe site layout) en het stond al uit.

waren er op de oude layout niet 3 email opties?

die zijn er dan nu niet meer.



dan is het helemaal vervelend om die emails en sms te krijgen.

bundels zijn voor mij niet goedkoper.
Hoi spoof, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend dat je dit berichtje telkens onterecht krijgt. Deze e-mail/sms is bedoeld voor klanten die onbewust data gebruiken zonder internetbundel. Dit zijn helaas een stuk meer klanten dan klanten die dit wél bewust gebruiken.



Helaas had die notificatie verbruik optie geen invloed op de waarschuwing sms'jes en mailtjes. Dit was alleen een functie om geen e-mails meer te ontvangen bij het vervallen van je prepaid simkaart óf om van onze actie e-mails af te komen.



We kunnen deze berichten uitzetten voor je. Ik moet wel zeggen dat dit dan wel je eigen verantwoordelijkheid is. Wil je dat ik dat doe?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp RicoK!
ja zet maar lekker uit mijn dank is groot.

ik zou toch nooit een claim indienen ik vind dat altijd mijn eigen schuld.



nogmaals dank verder ben ik prima tevreden met mijn prepaid.
Hi spoof,



ja zet maar lekker uit mijn dank is groot.






ik zou toch nooit een claim indienen ik vind dat altijd mijn eigen schuld.


Hadden we maar meer van dit soort klanten 😉

Reageer