.

Beantwoord

Kan ik 4g aanzetten op een oud abonnement?

  • 12 July 2016
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Badge
  • Actief Simyaan
  • 74 reacties
Mijn abonnement loopt alweer wat langer, en is dus niet meer leverbaar. Op dit moment heb ik nog steeds geen behoefte aan de aanbieding voor klanten om te verlengen, omdat ik dan meer krijg (maar niet persé nodig heb) maar dan ook meer betaal dan nu.

Ik koop voor de vakantie wel eens 500mb bij en dat gaat probleemloos zonder mijn abonnement te hoeven aan passen.

Nu vraag ik me af of ik ook eens 1 of meer maanden 4g kan uitproberen (aanzetten) zónder dat mijn huidige abonnement wordt aangepast. Ik ben nu namelijk bang dat als ik 4g aanklik dat dan gelijk mijn bel- en internetbundel meewijzigen naar de nieuwe tarieven en daar heb ik echt geen trek in.
icon

Beste antwoord door Jihane 13 July 2016, 13:43

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Ik begrijp je vraag, maar volgens mij heeft de 4G-optie niets van doen met je abonnementsvorm.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi DCL,

Wat leuk dat je 4G aan je abonnement wilt toevoegen! Dit kun je gelukkig gewoon doen zonder dat er iets verandert aan jouw abonnementsvorm. Je logt in op Mijn Simyo, en gaat naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen. Eenmaal op deze pagina, verander je niets aan je bel- of internetbundel. Je scrolt naar beneden en vinkt 'Flex 4G' aan. Nadat je dit hebt bevestigd, kun je meteen gebruik maken van je 4G-snelheid.

Als je na verloop van tijd terug wilt naar 3G, volg je dezelfde stappen. Ditmaal, echter, vink je 4G juist uit.

Heb je nog andere vragen hierover?

@ RicoK: Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer