Skip to main content
ik zie dat ik mijn internetbundel met 9,30 euro overschreden heb. Kan ik door MB's bij te kopen dit bedrag omlaag krijgen?
Hoi voyager,



Welkom op het Simyo Forum.



Dit is jammer genoeg niet de bedoeling van het bijkopen van MB's, deze MB's gaan in op het moment van aankoop en niet met terugwerkende kracht.
Hoi voyager,



Welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je kosten hebt gemaakt buiten de bundel.



Zoals @Franswon al heeft aangegeven, is het helaas niet mogelijk om deze kosten achteraf met een extra bundel te verrekenen. Daarom sturen we je ook tijdig een sms met het advies extra MB's aan te schaffen.



Mocht je vaker te weinig MB's hebben, kun je maandelijks je bundel aanpassen op Mijn Simyo.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Tanuja



@franswon Bedankt, je bent een topper!
Het vervelende is dat de simyo app een enorme vertraging heeft. Ik ging op pad met, volgens de simyo app, nog een redelijke hoeveelheid MB. Ik had dat nog gecontroleerd omdat ik inderdaad een berichtje had gekregen dat de bodem van de bundel in zicht kwam. Maar dat leek dus niet zon vaart te lopen. Leek, want een dag later zie ik 22 euro extra kosten....

Wel een beetje flauw dat je extra bijgekochte MB's niet mag verrekenen met een extra gekochte bundel. Het zal wel algemene policy zijn, maar klantvriendelijk vind ik het zeker niet als je een abonnement hebt.
Hoi FSK,



Je krijgt 2 meldingen, de eerste had je dus al gelezen, op dat moment had je kunnen bijkopen, ik vind het niet leuk voor jou dat je nu een overschrijding hebt maar je had het kunnen voorkomen. De app heeft inderdaad vertraging, maar de waarschuwingen komen 'live'!

Het aankopen van extra MB's is juist om overschrijding te voorkomen, niet om deze te corrigeren.
Hoi FSK,



Ik snap dat je het vervelend vindt dat er buitenbundelkosten zijn gerekend voor het verbruik.



Mijn Simyo kent inderdaad een vertraging in het verwerken van het verbruik. Gelukkig versturen we wel live vanuit het netwerk een sms ter waarschuwing van het verbruik van de bundel. Aan de hand hiervan kon je de buitenbundelkosten voorkomen door 500 MB bij te kopen of door de optie voor het internetten uit te schakelen.



In de toekomst raad ik je aan vooral snel te reageren op de waarschuwingsberichten.



Dankjewel voor de informatie, franswon!



Groetjes,

Ilias

Reageer