Skip to main content
Hoi,



Ik heb een abbonnement van 500 mb de maand. Ik heb nu 1000 mb gekregen, omdat ik 1 jaar lid ben van jullie service. Ik heb nu 500 mb gebruikt, maar hij zegt dat ik door mijn bundel ben, terwijl er op mijn simyo nog 1000 mb staat die ik kan gebruiken. Wat moet ik nu doen, want ik kan niet meer op 3g nu.
Hallo Dirkgemert,



Je weet dat op mijn Simyo de gegevens met een vertraging worden verwerkt,

Indien je een SMS'je hebt ontvangen is dit realtime.



WIl je morgen even controleren of het verbruik nu wel is bijgewerkt en ons dit laten weten?



Heb ik je zo even goed geholpen of heb je nog vragen?
Hallo,



Ja dit weet ik, maar ik heb het idee dat ik die 1000 gratis MB van deze maand gewoon niet kan gebruiken en toch alleen de 500 MB van mijn eigen abonnement.
Hoi Dirkgemert,



Goed om je terug te zien op ons forum!



Ik snap dat er wat verwarring is ontstaan over het sms'je wat je hebt gehad 🙂 Deze is namelijk gebaseerd op je standaard internetbundel van 500MB. Simpel gezegd klopt het sms'je dus wat je hebt gekregen.



Helaas kan de sms niet aangepast worden voor een eenmalige gratis bundels. Om die reden, hebben we aparte sms'jes geregeld voor deze bundel 🙂 Dit betekent dat je dus nog een keer een sms op 80% en 100% krijgt over de extra 1000MB. Het verbruik via Mijn Simyo klopt en je kunt dus gebruik maken van deze extra bundel!



Heb je hier nog vragen over?



@Maikel.twinnie, bedankt voor je uitleg :D



Groetjes,

Angela

Reageer